Madenci Ferhat Çırak’la düet yaptı Madenci Ferhat Çırak’la düet yaptı

Alternatif Bank yenilenen mobil uygulamasıyla dijital bankacılığın kolaylığını insan dokunuşuyla birleştiriyor
HAYATI KOLAYLAŞTIRIYORUZ
Kusursuz ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmayı hedefleyen Alternatif Bank, mobil bankacılığın pratikliğini insan dokunuşuyla birleştiren yeni mobil uygulaması “Alternatif Bank Mobil” ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor.
Alternatif Bank, müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda teknolojisini ve tasarımlarını tamamen yenilediği mobil uygulaması Alternatif Bank Mobil’i kullanıma sundu. Dijital çağın trendlerine ve değişen kullanıcı ihtiyaçlarına uygun olarak yeniden tasarlanan Alternatif Bank Mobil’le bireysel bankacılık müşterileri, tüm bankacılık işlemlerini zahmetsiz şekilde gerçekleştirirken, uygulama üzerinden tek tıkla kendilerine özel atanan portföy yöneticisine bağlanarak canlı destek alabiliyor.
Banka ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ olarak isimlendirdiği yeni hizmet modeliyle, mobil bankacılık kullanan tüm müşterilerine herhangi bir alt limit şartı olmadan alanında uzman bir ‘Portföy Yöneticisi’ atayarak rekabetten ayrışıyor. Öte yandan Alternatif Bank Mobil’de bankacılık hizmetlerine kolay erişim sağlayan yeni menü yapısı ile birlikte, müşterilerin kazanımlarını şeffaf olarak takip edebilecekleri “VOV Hesap Ek Faiz Dünyası” ve “VOV Kart Nakit İadelerim” menüleri gibi yeni özellikler ön plana çıkıyor. Banka, yenilediği mobil uygulamasıyla dijital bankacılık deneyimini geliştirerek bireysel segmentte müşteri tabanını güçlü şekilde büyütmeyi hedefliyor.
“Tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunmayı hedefliyoruz”
Alternatif Bank’ın dijital bankacılık stratejisiyle ilgili görüşlerini bildiren Genel Müdür Ozan Kırmızı, “Alternatif Bank olarak dijital ve bireysel bankacılığı birbirine tam entegre bir şekilde ele alıyor, bu alanda güçlü bir büyümeyle müşteri tabanımızı genişletmeyi hedefliyoruz. Bizim için dijitalleşme müşterimize sunduğumuz toplam deneyimin merkezinde yer alıyor. Stratejimizi bu temel üzerinde şekillendirerek yatırımlarımızı artan bir ivmeyle sürdürüyoruz. Mobil bankacılık artık sektörümüzde ana kanal haline gelmiş durumda. TBB’nin 2023 yıl sonu istatistiklerine göre dijital kanalları aktif olarak kullanan bireysel müşterilerin %90’dan fazlası bankacılık işlemlerini sadece mobil kanallar üzerinden gerçekleştiriyor. Dolayısıyla müşterilerimizin mobilde yaşadığı deneyim hiç olmadığı kadar önemli ve değerli... Bizim hedefimiz de tüm müşterilerimize dijital kanallarımızda kusursuz, zahmetsiz bir deneyim sunarak derinleşen bir ilişki oluşturmak. Yenilediğimiz mobil uygulamamızı bu hedefe giden yolda çok önemli bir kilometretaşı olarak görüyoruz. Alternatif Bank Mobil, yenilikçi tasarımı, ürün-hizmet çeşitliliği, yeni değer önerileri ve fonksiyonelliği ile müşteri deneyimini yeni bir boyuta taşırken, Bankamızın önümüzdeki dönemde bireysel segmentteki büyümesinin temeli olacak” dedi.
Yenilenen Alternatif Bank Mobil uygulamasıyla ilgili konuşan Alternatif Bank Bireysel ve Dijital Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Gökay Dede ise “Alternatif Bank’taki tüm stratejik projelerde her şeyden önce müşterilerimizin beklentilerini odağımıza alıyor ve geliştirmelerimizi bu doğrultuda gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda daha iyi ve zahmetsiz bir dijital deneyim sunmak için mobil uygulamamızı yeniledik. Yenilenen Alternatif Bank Mobil sadeleşen, kolay ve hızlı menü yapısı, bu yapı içinde müşterilerimizin kolaylıkla takip edebilecekleri ve değer yaratan “VOV Ek Faiz Dünyası”, “VOV Kart Nakit İadelerim” gibi alt menüleriyle önemli faydalar sunuyor. Mobil uygulamamızı farklılaştıran ve üzerinde önemle durduğumuz zahmetsiz deneyimi pekiştiren unsur ise müşterilerimizin uygulama içinden direkt olarak bağlanabildikleri özel portföy yöneticileri… ‘İnsanlı Dijital Bankacılık’ mottosuyla dijital bankacılık hizmetlerini insan dokunuşuyla birleştirdiğimiz bu hizmetle, mobili kullanan her müşterimize bankacılık ürün ve hizmetleri ile ilgili ihtiyaç duydukları anda kendilerine özel atanmış bankacılarıyla birebir iletişime geçme imkanı sunuyoruz. Dolayısıyla müşterilerimize sadece bankacılık hizmeti vermiyor, ihtiyaç duyduklarında finansal çözüm önerileri sunarak yanlarında olduğumuzu hissettirmek için çabalıyoruz. Bunu bazen uygulamada bir fonksiyonu doğru zamanda karşısına çıkararak, bazen de ihtiyaç duyduğu anda ulaşıp yüz yüze görüşebildiği danışmanın vereceği destek ve yönlendirme ile gerçekleştiriyoruz. Dijital kanallardan sunduğumuz kolaylık, hız ve hizmet çeşitliliği gibi faydalarla, müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz” diye konuştu.