Bien, ustalarını; yeni ürünler ve uygulamalar konusunda eğitmek amacıyla seminerler düzenlemeye devam ediyor. İş kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen Bien, seminerler aracılığıyla ustalarla iletişim kurma olanağı da yaratıyor.

Bien’in Marka ve İletişim Yöneticisi Ali Naci Ülkü ve Teknik Hizmetler Şefi Cenk Senotay’ın hazırladığı sunumlarla gerçekleşen seminerde, Bien’in üretim tesisleri ve ürünlerinin anlatıldığı tanıtım filmi de gösterildi.

Bien Marka ve İletişim Yöneticisi Ali Naci Ülkü “Ustalar seramik seçmeye çalışan müşterileri yönlendirme konusunda çok etkili. Ustalara ürünlerimizi ne kadar iyi anlatıp onlara ürünleri döşerken hangi konulara dikkat etmeleri gerektiğini belirttiğimizde, işçilik kaliteleri de yükseliyor. Mekânlar daha şık oluyor ve müşteri memnuniyeti de aynı oranda artıyor” dedi.

YÖNLENDİRME VE İYİ İŞÇİLİK İŞİN YÜZDE 50’Sİ

Teknik Hizmetler Şefi Cenk Senotay, “Hangi koşullarda, hangi zeminlerde, hangi ürünün kullanılması gerektiği, dış mekan, iç mekan, ortam ve hava koşullarının göz önünde bulundurulması gerektiği, doğru yönlendirmenin ana unsurları.  Müşteri memnuniyeti markamız adına çok değerli.

Bir alan seramik ile kaplandığında, yani yeni bir yaşam alanı oluşturulduğunda; burada tasarımın ve ürünün kalitesi yüzde 50 oranında önemli ise geri kalan yüzde 50’lik kısım da iyi bir işçiliktir” diyerek sözlerini tamamladı.

Bölge Satış Müdürü Ünal Ünsal’ın da katıldığı seminerde düzenlenen çekilişte ustalara profesyonel seramik kesme makinesi hediye edildi.

Ürünler, ürün özellikleri ve uygulamalar hakkında detaylı bilgiler içeren eğitim programında ustalar sorularına yanıt aldı, isteklerini ve önerilerini aktardılar. (Haber merkezi)