İçimiz dışımız covit19 ile ilgili haberlerle doldu.
Yavaş yavaş, sindire sindire içimize işledi #evdekal ‘lı günler. İlk günlerde kim ne derse desin hepimiz stok yapmaya başladık. Tuvalet kâğıdının beklide n fazla prim yaptığı günleri gördük. Kolonya hala bulmak zor. Eldiven ise hala karaborsa fiyatına…
İlk 3 – 4 gün neredeyse tüm reklamlarda probiyotik ürünler vardı, şimdi seyrekleşti bu reklamlar. 
Marketlerin en çok satan ürünlerinde karantina devam ettikçe değişmeye başladı. Son 8 günü net takip edebildim. Artık yeni eğilim atıştırmalık ürünler.
 Cips, çerez ve türevlerinin reklamları ve dijital ( sanal ) marketlerde *indirimli* etiketleri daha bir ön plana çıktı. Pazarlamada strateji gıda ve hijyenden; evde zaman geçirirken de harcama yapsınlara döndü.
Eeee.  Birde evde ekmek modamız var. Hala ekmek yapmayanız varsa geç kalıyorsunuz.
Türevler arttıkça arttı, kek, poğaça, yağlı ekmek…
Zihni sinir sorular dönmeye başladı Instagramda. Kapışmalar, rulo kâğıt atışmaları. Film ve kitap görselleri.
Teknolojiyi doya doya kullanan nesil alışık değil ki evde yaşama, kapalı kalmaya, sosyal olamamaya. Bu sebeple hepsi doğal, zamanla evrimleşecek, değişecek, bir hal yoluna girecek elbet.
Ancak…
Bu bir tatil süreci değil. İki konuda çok ama çok dikkat etmeliyiz.
1.       Zihni hem dinlendirip hem de sınırlarını zorlamaya çalışıp, tembelleştirmemek
2.       Vücut sağlığımıza her zamandan daha fazla dikkat etmek.
 Yürümüyoruz, koşmuyoruz ve her zamandan daha az hareket ediyoruz. İmkânlar kısıtlı. 5 dakika dahi olsa sokağa çıkmak büyük risk. 
Mekik, şınav, squash, yoga, plates… Evde imkân dâhilinde yapılabilecek; internette envai çeşitte eğitmen eşliğinde sizi zinde tutacak aktiviteler var. 
Çoluk çocuğu olanlar, evde sürekli koşuşturması olanlar.. Bunlar zaten hayatınızda hep varsa size de ekstra hareket gerekecek.
Hepimiz bu salgın sürecini sevdiklerimizle beraber sağlıkla atlatıp; güneşli güzel bahar ve yaz aylarını umut edelim. Bu günlerde geçecek ancak bu süreçte sende harekete geç.