Asma Taksi Durağı Başkanı Fatih Özdinç, gazetemize verdiği demeçte taksi durağı çevresinde meydana gelen olumsuz olayların kendilerini olumsuz yönde etkilediğini söyleyerek “Yeni Çarşı mevkiinde bizimle uzaktan yakında ilgisi olmayan insanların yaptığı hatalar bizle ilişkilendirilmeye çalışıyor. Bizler Asma taksi olarak böyle olayların içinde olmadık olmayacağız da.” dedi.

“SLOGANIMIZ SEVGİ, SAYGI, HOŞGÖRÜ”

Taksi durağı olarak oluşturdukları yeni yönetimde bu tür olayların önüne geçeceklerini ifade eden Özdinç, “Adresimiz olan Yeni Çarşı mevkiinde bizimle uzaktan yakında ilgisi olmayan insanların yaptığı hatalar bizle ilişkilendirilmeye çalışıyor. Bizler Asma taksi olarak böyle olayların içinde olmadık olmayacağız da. Güzel Zonguldak’ımıza en iyi şekilde haftanın 7 günü 24 saat hizmet veriyoruz. Biz şehrimize en iyi hizmeti vermenin gayreti içindeyiz. Sloganımız saygı, sevgi, hoşgörüdür. Bu vesile ile Asma Taksi olarak Zonguldak halkımıza bu güzel insanlara saygılarımızı sunuyoruz.” diye konuştu.

“EN İYİ HİZMETİ VERECEĞİZ”

Durak olarak çevredeki ve kendi içlerindeki aksaklıkların giderilmeye başlandığını dile getiren Özdinç, “Zonguldak’ın en eski ve ilk taksi durağı olarak yeni yönetimimizi oluşturduk. Asma Taksi kurulduğundan beri aile müşterilerine hitap etmektedir. Yeni yönetim olarak hizmetlerimizi daha iyi seviyelere götüreceğimize inanıyorum. Yönetim olarak her meslekte olduğu gibi içimizdeki aksaklıkları temizledik. Dün olduğu gibi bugünde Zonguldak halkına en iyi hizmeti yapacağız.” ifadelerini kullandı. (Aykut KARA)