Ereğlili iş adamı Mustafa Akın, 2012 model aracına teknik destek sağlayacak servis hizmetini yaşadığı bölgede bulamayınca ilginç bir metotla tepkisini ortaya koydu. Akın, aracının iki tarafına “…Grubu araç al, derde kal” yazısı yazdırdı. Akın, şöyle konuştu: “Bir yıl önce satın aldığım aracımda meydana gelen sıkıntıya bölgemizdeki teknik servislerde çözüm bulamadım. Aracı satın alırken, 24 Saat ücretsiz teknik destek garantisi ile satış yapıldı. Şu an araçta yaşadığım sıkıntıyı firmanın müşteri hizmetlerine bildirdim. Defalarca konuşmama, e-mail göndermeme rağmen çözüm bulamadım. O yüzden aracımın üzerine; '...Grubu araç al, derde kal' yazısı yazdırdım." 

“BİZ SATMADIK. SORUMLU DEĞİLİZ”
Akın’ın suçladığı otomobil firması yetkilileri ise aracı kendilerinin satmadığını dolayısı ile servis hizmeti vermediklerini ifade etti. Firma yetkilileri, “Bu araç satın alınırken hangi bölgelerde servis hizmeti olup olmadığı belli. Zaten aracın satışı Ereğli’de yapılmıyor. Bu aracı Ereğli’de biz satmıyoruz. Dolayısı ile satmadığımız araca servis hizmeti vermiyoruz. Araç grubuna hangi noktalarda servis hizmeti verildiğini kendisinin de bilmesi gerekiyor.” dedi. (İHA)