Spor

Çaycuma'da futbol şöleni sona erdi: Şampiyon TTK oldu!

Çaycuma Belediyesi tarafından düzenlenen 4. Kurumlar Arası Futbol Turnuvası, heyecan dolu final müsabakalarının ardından sona erdi. Turnuvada şampiyonluk kupasını TTK kazanırken, dereceye giren takımlar ödüllerini törenle aldı.

Abone Ol


Çaycuma’da bu yıl 4’üncüsü düzenlenen Kurum ve Kuruluşlar Arası Futbol Turnuvası, oynanan karşılaşmaların ardından gerçekleştirilen ödül töreniyle tamamlandı.

Türkiye Taşkömürü Kurumu (TTK), turnuvada gösterdiği performansla şampiyonluğa ulaşarak 1.’lik kupasını kazandı. Final töreninde TTK’ya kupa ve madalyaları Bülent Kantarcı tarafından takdim edildi.

Turnuvada ikincilik ödülünü Çaycuma Müftülüğü takımı alırken, üçüncülük kürsüsüne Çaycuma Belediye ASM çıktı. Dereceye giren takımlara ödülleri törenle verildi.

Bireysel ödüllerde ise “Gol Kralı” Ogün Şentürk olurken, “En İyi Kaleci” ödülünü Yakup Kavuş kazandı. Fair-play ruhunu yansıtan Çaycuma Belediye ASM takımı “Centilmen Takım” ödülüne layık görülürken, Essel Kağıt ve Polis Gücü ekipleri mansiyon ödüllerinin sahibi oldu.

Turnuva sonunda organizasyona katkı sunan isimlere ve hakemlere de plaket takdim edildi. Sporun birleştirici gücünün ön plana çıktığı turnuva, hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.