Zonguldak’ta hizmet kaliteyi artırmak ve vatandaş odaklı belediyecilik anlayışını kurumsal zeminde güçlendirmek amacıyla yürüttülen çalışmalara bir yenisini daha eklendi.
Zonguldak Belediyesi Sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda;
‘10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’ süreci kapsamında, belediyemiz Eğitim Salonu’nda bir bilgilendirme sunumu gerçekleştirildi.
Strateji Geliştirme Müdürümüz Ercan Koçal tarafından yapılan sunumda; sistemin temel ilkeleri, işleyişi, uygulama süreçleri ve sürdürülebilirliğine ilişkin bilgiler paylaşıldı.
Seminere; Başkanımız Tahsin Erdem, başkan yardımcılarımız, birim müdürlerimiz ve ilgili personelimiz katıldı.
Başkanımız Tahsin Erdem, sunumun ardından yaptığı değerlendirmede; vatandaş memnuniyetinin kurumsal bir sorumluluk olduğunu vurgulayarak, ‘Zonguldak Belediyesi olarak her adımımızda vatandaşlarımızın beklentilerini esas alıyor, çözüm üreten, şeffaf ve katılımcı bir yönetim anlayışıyla hareket ediyoruz. Kurum içi kalite standartlarımızı yükseltmeye devam edeceğiz.’ ifadelerini kullandı.