Adalet Bakanı Akın Gürlek, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada adalet teşkilatı için geniş kapsamlı personel alımı yapılacağını duyurdu.

Bakan Gürlek, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından müjdesi verilen alım sürecinin 2026 yılı içerisinde tamamlanacağını belirterek, toplam 15 bin sözleşmeli personelin göreve başlayacağını ifade etti.

44 Farklı Unvanda Personel Alınacak

Açıklamaya göre alım kapsamında;

başta olmak üzere toplam 44 farklı unvanda personel istihdam edilecek.

“Teşkilat Güçlenecek” Mesajı

Bakan Gürlek, paylaşımında alımların adalet teşkilatının insan kaynağını güçlendireceğini vurgulayarak, sürecin yargı camiası ve millet için hayırlı olmasını temenni etti.

Kaynak: Haber Merkezi