Zonguldak'ın Devrek ilçesine bağlı Çaydeğirmeni Beldesi'nde artık su sıkıntısı yaşanmayacak. Belediye Başkanı Satılmış Gebeş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla ormanlardan gelen doğal kaynak sularını hanelere kazandıracağını açıkladı. Başkan Gebeş, su depoları ve su şebekelerinin yenilendiğini de kamuoyuna duyurdu.

Satılmış Gebeş'in babası hayatını kaybetti
Satılmış Gebeş'in babası hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

Başkan Gebeş yaptığı paylaşımda;

"Sözler tutuluyor, Çaydeğirmenimiz'de ilelebet su sıkıntısı yaşanmayacak. Ormanlardan getirdiğimiz cazibeli-doğal kaynak sularını Çaydeğirmenimiz'e kazandırıyoruz. Yeni su depolarımızı yaptık, su şebekemizi de A'dan Z'ye yeniliyoruz." dedi.

Kaynak: Haber Merkezi