Devrek İlçe Jandarma Komutanlığı ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimler kapsamında, il dışından ilçeye gelen bir araçta 450 kilogram bozulmuş et ele geçirildi.

Jandarma ekipleri tarafından tespit edilen ürünler; Devrek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin katılımıyla yapılan incelemelerin ardından, halk sağlığını açıkça tehdit ettiği gerekçesiyle tutanak altına alınarak derhal imha edildi.

Devrek'i sağanak vurdu, cadde ve sokaklar göle döndü: Belediye sınıfta kaldı!
Devrek'i sağanak vurdu, cadde ve sokaklar göle döndü: Belediye sınıfta kaldı!
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, vatandaşların sağlığını hiçe sayan kişi ve girişimlere kesinlikle müsamaha gösterilmeyeceğini vurgulayarak, halk sağlığını tehdit eden her türlü faaliyete karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Kaynak: Haber Merkezi