Her yıl 15-21 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğümüz tarafından Atatürk Anıtı’nda tören düzenlendi.

19 Mayıs’ın 106’nci yıl dönümü etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından İl Müdürü İsa Yazıcı’nın konuşmasıyla devam etti.

TGF heyeti Düzce'de önemli ziyaretlerde bulundu
TGF heyeti Düzce'de önemli ziyaretlerde bulundu
İçeriği Görüntüle

Gençlik Haftası kutlamaları, Milli Mücadelenin 106. yılı etkinlikleri kapsamında düzenlenecek olan çeşitli sportif ve kültürel etkinliklerle kutlanacak.

Düzce’de Gençlik Haftası Kutlamaları başladı

Kaynak: İHA