Zonguldak’ta et döner ile tavuk döner arasında 60 lira oynuyor. Hal böyleyken vatandaşlar uzun zamandır yemediklerini dile getiriyor. Gazeteci Aytaç Öztürk’ün yaptığı sokak röportajında, ‘en son ne zaman et yediniz’ sorusuna ilginç yanıtlar geldi. Yüksel Akdoğan isimli bir vatandaş en son 1921’de et yediğini ifade ederek adeta dalga konusu yaptı.

İnamiye Camii minare tadilatına hayırseverlerden anlamlı destek
İnamiye Camii minare tadilatına hayırseverlerden anlamlı destek
İçeriği Görüntüle

EVE EN SON KURBAN BAYRAMI’NDA ET GİRDİ

Yüksel Akdoğan, “Biz emekli insanlarız ve et yeme lüksümüz olmuyor. Öğlen arasını simitle geçiriyoruz. Hatta şuan da simit almaya geldim. Evime en son et, Kurban Bayramı’nda girdi” diye konuştu.

Muhabir: Aytaç Öztürk