Yetkililerden edinilen bilgilere göre, sağlık ocağının yerine daha modern imkanlara sahip yeni bir Sağlık Merkezi yapılacak. Bu kapsamda bina boşaltılarak yıkım için hazırlık çalışmalarına başlandı. Ereğli’de sağlık hizmetlerinin daha çağdaş koşullarda sunulabilmesi amacıyla yapılacak olan yeni merkezin kısa sürede tamamlanarak vatandaşların hizmetine açılması planlanıyor.

Başkan Posbıyık, hastane yolunda asfalt mesaisini yerinde denetledi!
Başkan Posbıyık, hastane yolunda asfalt mesaisini yerinde denetledi!
İçeriği Görüntüle

Ereğli’de 90 yıllık sağlık ocağı yıkılıyor

Kaynak: İHA