Zonguldakspor, Fenerbahçe ve Türk Milli Futbol takımımızın efsane futbolcusu Ersoy Sandalcı, Çaydeğirmeni Belediye Başkanı Satılmış Gebeş'in saha incelemeleri sırasında vatandaşlara sürpriz yaparak seslendirdiği "Uzun İnce Bir Yoldayım" türküsüne yaptığı yorumla takdirini dile getirdi.
Efsane futbolcu Ersoy Sandalcı, sosyal medya heasabı üzerinden Satılmış Gebeş’e övgüler yağdırırken, türkünün sahibi Aşık Veysel'i rahmetle anarak şu ifadeleri kullandı: “Üstat Aşık Veysel nur içinde yatsın, ne güzel söylemiş. Sizlerin de ağzına, yüreğinize sağlık. İnsana hizmetlerinizi zevkle izliyorum, çok mutlu oluyorum. Allah güç kuvvet versin, sağlıklı günler ve iyilikler diliyorum sevgili dostum.”dedi
Başkan Satılmış Gebeş ise, Sandalcı'nın sözlerine teşekkür ederek şu yanıtı verdi: “Sevgili Ersoy Sandalcı hocam. Benim için çok kıymetli olan, bizi onore eden, çalışma heyecanımızı artıran bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız. Sizi çok seviyorum.”ifadelerine yer verdi
Fenerbahçe, Zonguldakspor ve Türk Milli Futbol Takımı'nın eski futbolcularından olan efsane isim Ersoy Sandalcı'nın paylaşımı, Başkan Gebeş'in vatandaşlarla kurduğu samimi iletişime verdiği destek olarak değerlendirildi. Karşılıklı iyi dileklerin yer aldığı mesajlar, sosyal medyada da ilgi gördü.




