Ulaşım kolaylaşacak, kazalar önlenecek: Rampalı üst geçit inşaatı hızla devam ediyor
Ulaşım kolaylaşacak, kazalar önlenecek: Rampalı üst geçit inşaatı hızla devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Devrek Belediyesi kamu düzenini korumak, vatandaşların ortak yaşam alanlarını daha güvenli ve erişilebilir hale getirmek adına denetimlerini sürdürüyor.

İlçede kaldırım işgali ve oto park alanlarını işgal edenlere uyarılar yapılıyor. Denetimler hakkında Belediyeden yapılan açıklamada: “ Kaldırım işgallerine son! Kaldırımlar yayalara aittir. Herkesin eşit ve güvenli şekilde kullanım hakkı vardır. Bu kapsamda, esnafımızı mağdur etmeden ve iş birliği içinde kaldırımların kamuya açık hale getirilmesi için gerekli düzenlemeler yapılacaktır.

Kaynak: Haber Merkezi