Karaman Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Kemal Önder Demirkollu, Gülten Demirkollu ve Atalay Demirkollu ailesi Zonguldak Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Derya Akbiyik' ı ziyaret etti.

Yapılan ziyarette başkan Akbiyik, ZGC onur kurulu başkanı Şaban Yılmaz, yer aldı.

Akbyık’’Karaman başkanımızın fikirleri ve önerileri bizler için çok önemlidir’’

Başkan Akbıyık, Karaman Gazeteciler Cemiyeti başkanımız, yakın arkadaşımız, meslektaşımız ve TGF’ de birlikte yol aldığımız Kemal Önder Demirkollu, ailesi e birlikte bizleri ziyaret etmişlerdir.

Çok memnun ve mutlu olduk. Sayın başkanımız bir gün konaklamalı Zonguldak’ta kalmıştır. Bunu saymıyoruz, başkanımızı ailesi ile birlikte Zonguldak’ta misafir olarak ağırlamak istiyoruz. Bugün adına çıktıkları Batı Karadeniz turu adına da gezi ve ziyaretler için kendilerine hayırlı yoluculuklar diliyorum. dedi.

Zonguldak Belediyesi önünde ikinci 'benzin' vakası! Zonguldak Belediyesi önünde ikinci 'benzin' vakası!

Demirkollu ’’Zonguldak çok güzel bir şehir’’

Başkan Demirkollu’ da Derya başkanımız, değerli abimizi ziyaret etmek bizler için çok önemlidir. Bir günlüğüne Zonguldak’a geldik, kısa bir gezi yaptık, Zonguldak’ın bazı yerlerini gezdik, gerçekten şehriniz çok güzel ve doyumsuz bir manzarası var. Sahiliniz çok harika, maden müzesi ve harmankaya şelalelerini beğendik. İnşallah yine geleceğiz, başkanımızın misafir olarak Zonguldak’ı gezeceğiz .dedi.

Ziyaret meslek adına çeşitli görüş alışverişleri yapılarak, günün anısına fotoğraf çekimi ile sona erdi.