Edinilen bilgilere göre, Kastamonu il merkezinde bulunan Abdurrahmanpaşa Lisesi’nde öğrenciler öğle yemeğinde lahmacun yedi. Bir süre sonra mide bulantısı, baş dönmesi, karın ağrısı ve halsizlik gibi şikayetler yaşayan çok sayıda öğrenci, velileriyle birlikte hastanelere başvurdu. Okulun lahmacunu bir yemek firmasından temin ettiği öğrenilirken, hastaneye müracaatların devam ettiği belirtildi.

Mayıs ayının sonunda kar sürprizi
Mayıs ayının sonunda kar sürprizi
İçeriği Görüntüle

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak: İHA