Zonguldak’ın Kilimli ilçesinde faaliyet gösteren Sürat Kargo Şubesi tarafından “teslim edildi” mesajı gönderilen müşteri, kargosunun gerçekte teslim edilmediğini görünce şaşkına döndü.
"KARGONUZU KAPININ ÖNÜNE BIRAKTIK" DEDİLER AMA KARGO YOK!
Mağdur vatandaş, akşam saatlerinde evine geldiğinde kargosunu bulamayınca durumu sorgulamak için Kilimli Sürat Kargo şubesini aradı. Şube çalışanları, “Kargonuzu kapınızın önüne bıraktık” yanıtını verdi. Ancak vatandaş, teslimat sırasında herhangi bir doğrulama kodu paylaşılmadığını, dolayısıyla teslimatın nasıl yapıldığının belirsiz olduğunu ifade etti.
TESLİMATÇI İTİRAF ETTİ: "MÜŞTERİYİ ARAMADIM"
Şube ise soruyu netleştirmek yerine, “Arkadaşa döneyim” diyerek müşteriyle iletişime geçti. İddiaya göre kargoyu teslim ettiği öne sürülen teslimat görevlisiyle görüşüldüğünde, “Müşteriyi aramadım” bilgisi paylaşıldı. Buna rağmen sistemde paket “teslim edildi” olarak görününce işler sarpa sardı.
KARGO KAYBOLDU!
Yaşanan olayın ardından müşterinin kargosu kayıp duruma düştü. Sürat Kargo çalışanları tarafından adeta hem kargonun akıbeti hem de teslimat prosedürlerinin nasıl atlandığı konusunda açıklama bekliyor.




