Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu, maç sonrasında yaptığı açıklamada, sahada büyük bir mücadele sergileyen futbolcuları tebrik etti ve tribünleri dolduran taraftarlara teşekkür etti. Vali Hacıbektaşoğlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Bugün, Zonguldakspor ile Kahramanmaraş İstiklalspor arasında oynanan karşılaşmayı tribünden takip ettik. Büyük bir mücadeleye sahne olan maç 2-2’lik skorla tamamlandı. Sahada ter döken futbolculara ve takımlarını yalnız bırakmayan taraftarlara teşekkür ediyor, Zonguldakspor’a sonraki maçlarında başarılar diliyoruz."

Transfer dönemi Başladı… Gözler Zonguldakspor ve Kdz. Ereğli Belediyespor'da!
Transfer dönemi Başladı… Gözler Zonguldakspor ve Kdz. Ereğli Belediyespor'da!
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Selçuk Koçaklı