Devrek Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, stant alanında oluşabilecek kazaları önlemek için kentin merkezinde ki Zonguldak köprüsünün belli saatler arasında kapatılması kararı aldı.

Belediye Başkanı duyurdu: 15 kişi işe alınacak
Belediye Başkanı duyurdu: 15 kişi işe alınacak
İçeriği Görüntüle

Devrek’in Karşıyaka mahallesine kurulan stantlar ile kent merkezini bir birine bağlayan Devrek Köprüsü iki ay süreyle saat 20.00 ile 02.00 saatleri arasında araç trafiğine kapalı tutulacak.

Kaynak: Haber Merkezi