17-21 Haziran tarihleri arasında Sırbistan’ın Novi Sad kentinde düzenlenen ve 22 ülkenin katılımıyla gerçekleştirilen uluslararası badminton turnuvasında, ülkemizi temsil eden Zonguldak’ın Devrekli milli badmintoncuları önemli bir başarıya imza attı.
Milli sporcular Elanur Taşkıran (U17) ve Ali Harun Görür (U15), çiftler kategorisinde gösterdikleri başarılı performansla turnuvayı ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalya kazandı. Turnuva boyunca İngiltere, Polonya ve Hırvatistan’dan gelen güçlü rakiplerini eleyen sporcular, finalde mücadele ederek Türkiye’yi başarıyla temsil etti.
Ay-yıldızlı bayrağımızı uluslararası arenada dalgalandırmanın gururunu yaşayan genç sporcular, elde ettikleri dereceyle hem Devrek’in hem de Zonguldak’ın yüzünü güldürdü.
Devrek Belediyespor Badminton Antrenörü Mustafa Danacı, uluslararası organizasyonda ikinci olarak büyük bir başarı elde eden sporcularını tebrik etti. Danacı, genç sporcuların disiplinli çalışmaları ve azimleri sayesinde önemli bir derece kazandıklarını belirterek, başarılarının devamını diledi.
Sırbistan’da elde edilen bu önemli sonuç, Türk badmintonunun yükselen değerleri arasında gösterilen Devrekli sporcuların gelecekte daha büyük başarılara imza atacağının da göstergesi olarak değerlendirildi.
Zonguldaklı Milli Badmintonculardan Uluslararası arenada büyük başarı!
Zonguldak’ın Devrekli Milli Badmintonculardan uluslararası başarı. Elanur Taşkıran ve Ali Harun Görür Sırbistan’da Gümüş madalya kazandılar.
Bunlar da ilginizi çekebilir