Bugün üst geçitte incelemelerde bulunan vatandaşlar, ekiplerin asansörlerde son rötuşları yaptığını gözlemledi. Teknik çalışmaların büyük ölçüde tamamlandığı öğrenilirken, asansörlerin çok kısa süre içerisinde hizmete alınmasının planlandığı bildirildi.
Özellikle yaşlılar, engelli bireyler ve çocuklu aileler tarafından merakla beklenen asansörlerin devreye girmesiyle birlikte üst geçidin daha işlevsel hale gelmesi bekleniyor. Yetkililerden alınan bilgiye göre, gerekli kontrollerin tamamlanmasının ardından asansörler vatandaşların kullanımına açılacak.
Muhabir: HABER MERKEZİ




