İddiaya göre, saatlerce boşaltılmayan çöp konteynerleri taşınca vatandaşlar çöplerini konteynerlerin yanına bırakmak zorunda kaldı. Yerlere bırakılan atıklar bölgede hem kötü kokuya hem de görüntü kirliliğine yol açtı.

31 Mart yerel seçimlerinin ardından göreve gelen Zonguldak Belediye Başkanı Tahsin Erdem döneminde çöp sorununun devam ettiğini savunan vatandaşlar, belediyeye tepki gösterdi.

Duruma tepki gösteren vatandaşlar, “Aylardır çöp sorunu çözülemiyor. Sürekli aynı manzarayla karşılaşıyoruz. Üniversite öğrencilerinin yoğun olduğu bölgede çöplerin toplanmaması Zonguldak’a yakışmıyor. Dışarıdan gelen öğrencilere kenti böyle mi tanıtacağız?” ifadelerini kullandı.

Çatalağzı Belediyesi üretimine başlıyor
Çatalağzı Belediyesi üretimine başlıyor
İçeriği Görüntüle

Vatandaşlar, özellikle yaz aylarının yaklaşmasıyla birlikte kötü kokunun daha da artacağını belirterek belediyeden kalıcı çözüm talep etti.

Kaynak: Aytaç Öztürk