Zonguldak İl Hakemi Rıdvan Dalkoz, kalp damarında yaşadığı rahatsızlık nedeniyle geçtiğimiz günlerde Atatürk Devlet Hastanesi’nde yoğun bakıma alınmıştı.

Tedavisi iyi geçen Dalkoz, dün itibarıyla yoğun bakımdan çıkarak taburcu edildi. Taburcu olan Rıdvan Dalkoz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

Transfer dönemi Başladı… Gözler Zonguldakspor ve Kdz. Ereğli Belediyespor'da!
Transfer dönemi Başladı… Gözler Zonguldakspor ve Kdz. Ereğli Belediyespor'da!
İçeriği Görüntüle

“Bugün (dün) itibarıyla taburcu oldum. Bu süreçte yanımda olan, arayıp soran herkese teşekkür ederim. Sağlık durumum iyi. En kısa zamanda sahalardayım.”

Muhabir: Selçuk Koçaklı