2024-2025 Eğitim öğretim yılı okul sporları kapsamında Zonguldak'ta Küçük kızlar Badminton İl Birinciliği müsabakaları gerçekleştirildi. Fener Spor Kompleksi'nde gerçekleşen Badminton İl Birinciliği müsabakalarında tüm rakiplerini  yenen Devrek Gazi O.O. il Şampiyonu oldu. İl Şampiyonu olan Devrek Gazi O.O, 13-15 Nisan 2025 tarihleri arasında Düzce'de düzenlenecek olan grup müsabakalarında Zonguldak'ı temsil edecek. 

Başkan Aziz Yıldırım, Zonguldak'a teşekkür etti!..
Başkan Aziz Yıldırım, Zonguldak'a teşekkür etti!..
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Selçuk Koçaklı