Halkın Sesi WhatsApp ihbar hattına gelen şikayette acil doktorlarından dert yanan vatandaş, hastalara kötü davranıldığını iddia etti.

Başhekim Hasan Tosun'un bu soruna acil müdahale etmesini isteyen ihbarcı vatandaş, gözlerinin önünde Acil servise yarı baygın gelen bir hastaya dakikalarca müdahale edilmediğini iddia etti.

Avcı, Anneler gününü kutladı Avcı, Anneler gününü kutladı

İhbarcı vatandaş, Atatürk Devlet Hastanesi acil servisine muayene olmak için gittiğinde yaşadıklarını şöyle anlattı: "Poliklinikler yoğun olduğu için hastalar acil servise yöneliyor. Acilde ise yoğunluk daha da kötü. Acile girdiğinizde sizi kaydolmadan önce triyaj denilen bir bölüme yönlendiriyorlar. Triyaj denilen yerde sizin kime muayene olacağınız belirleniyor. Buradaki hastaların yüzde doksanı yeşil alan denilen muayene yerine gönderiliyor. İşte sorun da burada başlıyor. Yeşil denilen yerde muayene olmak için uzun bir muayene kuyruğuna girmeniz gerekiyor. Zaman zaman bu bekleme sırası poliklinikteki bekleme süresinden daha uzun oluyor. Hastaların şikayetiyle 'Yeşil Alan' muayenesinin bu şekilde olmasının normal olmadığı, acil hastaların 'Sarı Alan' denilen yerde muayene edilmesi gerektiği belirtiliyor.

Bu konuyla ilgili olarak bazı sağlık çalışanları da bu durumdan muzdarip olduklarını belirtiyor. Son dönemlerde hastanede çok fazla sayıda doktor geliş-gidişinin yaşandığı, yeni gelen hekimlerin Zonguldak’ta kalmak istemediği ve kısa süre içinde şehirden ayrılmak istedikleri yönünde bilgiler gelmekte. Yeşil Alan denilen acil servis birimine pratisyen hekimlerin verildiği için sorun yaşıyoruz

 İl Sağlık Müdürü Dr. Ertuğrul Güner ve Atatürk Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Hasan Tosun’dan bu mağduriyetlerin bitmesi için önlem almasını istiyoruz"