Belediye Başkanı Çetin Bozkurt, göreve yeni başlayan ZBEÜ Tıp Fakültesi Başhekimi Prof. Dr. Burak Bahadır’a yeni görevinde başarılar diledi. Başhekim Burak Bahadır, nazik ziyaretinden dolayı Devrek Belediye Başkanı Çetin Bozkurt teşekkür etti.

Kızılcıklı dondurma vatandaşlarla buluştu
Kızılcıklı dondurma vatandaşlarla buluştu
İçeriği Görüntüle

Haber Merkezi