Devrek Belediyesi ekipleri, meydanı daha yeşil ve estetik bir görünüme kavuşturmak için bitki dikim işlemlerini sürdürüyor.

Devrek Belediyesi'nin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, çalışanların titizlikle yürüttüğü peyzaj düzenlemelerinin görüntülerine yer verildi. Yetkililer, Cumhuriyet Meydanı’nda yapılan peyzaj çalışmalarının kısa sürede tamamlanacağını ve bölgenin vatandaşlar için daha yeşil, modern ve kullanışlı bir hale getirileceğini belirtti.

8 kişi görseli olabilir

Belediye Başkanı duyurdu: 15 kişi işe alınacak
Belediye Başkanı duyurdu: 15 kişi işe alınacak
İçeriği Görüntüle

7 kişi ve ağaç görseli olabilir

Muhabir: Melike Özcan