Zonguldak Valisi Osman Hacıbektaşoğlu başkanlığında, vali yardımcıları ve ilçe kaymakamlarının katılımıyla değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Valilik Şehit Ömer Halisdemir Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıda, il merkezinde ve ilçelerde yürütülen kamu hizmetleri, devam eden yatırımlar ve planlanan projeler detaylı şekilde ele alındı.
Toplantıda ayrıca kurumlar arası koordinasyon gerektiren çalışmalar değerlendirilirken, vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha etkin ve verimli yürütülmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
İlçelerde devam eden yatırım ve hizmetlerin mevcut durumu da gözden geçirilerek, kamu hizmetlerinin sahada daha hızlı ve koordineli şekilde yürütülmesi amacıyla yapılabilecek çalışmalar masaya yatırıldı.